Når du starter HDL Buspro Setup Tool for første gang, trykker "Confirm" på det ferdig utfylte brukernavnet og passordet, og får opp dette bildet med et serienummer som starter med 2B024A564C...


Serienummeret som programmet detekterer tyder på at din maskin enten har flere harddisker, RAID harddisk eller en sikkerhetsprogramvare som hindrer programmet i å spørre om det rette serienummeret.

1. Prøv å kjøre programmet som administrator (høyreklikk på ikonet og velg "Kjør som administrator" i menyen).
Får du et serienummer som ikke begynner med 2B024A564C.....? Kopier dette nye serienummeret og lim det inn i en ny supporthenvendelse sammen med ditt navn og adresse detaljer på https://hdlnordic.freshdesk.com/support/tickets/new, så returnerer vi din maskin sin unike RegCode. Du kan da slutte å lese dette dokumentet nå.


2. Dersom kapitlet over ikke var løsningen for deg:

Prøv å legge inn denne Regcode: D84A11-BFE624-68677A-A68482
Programmet vil si at den er feil. Trykk exit og start programmet på nytt.
Dersom den kommer opp med registrerings-bildet på nytt, så fungerte det ikke.

Prøv det samme når du starter programmet som administrator.


3. Dersom kapitlet over ikke var løsningen for deg:

Avslutt programmet og legg Regcode-en over inn i Windows registry:

  1. Start regedit programmet:
    Trykk Windows tasten+R for å få opp kjør boksen.
    Skriv inn regedit, trykk "Enter"
  2. Finn nøkkelen: HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes
  3. Dersom nøkkelen ZD finnes allerede, dobbeltklikk på den for å legge inn verdien D84A11-BFE624-68677A-A68482
    Dersom nøkkelen ZD ikke finnes, høyreklikk i vinduet, velg Ny, velg Strengverdi:Erstatt teksten "Ny verdi nr. 1" med ZD.
    Dobbeltklikk nøkkelen ZD for å legge inn verdien D84A11-BFE624-68677A-A68482
  4. Avslutt regedit programmet (den lagrer automatisk).


4. Test HDL Buspro Setup Tool:

Dersom ingen av forslagene over gjør at du kommer forbi dette registeringsbildet så anbefaler vi at man prøver å installere på en annen PC (gjerne eldre).